torsdag 16. april 2015

"Interiørsperre"?




Hei!
Det er blitt litt lite fokus på interiør på bloggen for tiden, og jeg savner det litt merker jeg.
Det var en stund at hver ledige tid ble brukt til DIY og nye prosjekter, men da var vi også ganske ny innflyttet i huset og jeg brukte mye tid på å få det slik vi ønsket.

Den siste tiden har vi kanskje falt mer til ro og bare kost oss i hjemmet, uten de stadige prosjektene.




Vel, noen prosjekter har jeg alltid på gang, må innrømmet det, men nå strekker ikke tiden til som før. Det skjer mye på jobbfronten og diverse andre ting som gjør at det å skulle knipse interiørbilder og styre med DIY`s blir mindre viktig. Og det er ikke alltid bare bare å holde dette huset ryddig gitt. Ikke at jeg ikke kan vise bilder av rot, for det har jeg også gjort men hvor inspirerende er det? Noe av det jeg koser meg med når jeg tar bilder og lager interiørinnlegg handler jo om å få til gode bilder som kan inspirere og gi andre ideer. Jeg personlig liker best å la meg inspirere av "ryddige" bilder enn rotete. For rot har vi da alle? Og av og til er det deilig å bare la rot være rot, slenge seg på sofaen og ta en kopp kaffe uten å knipse bilde av den først ;)

Akkurat nå når jeg skriver dette sitter jeg å ser på at den ene pæren i lampen over spisebordet er gått, støvsugeren står midt på stuegulvet og putene fra sofaen ligger på gulvet. Jeg funderer på når jeg skal få satt i gang å pusse stuebordet, beise det og lakke det, når jeg skal skru sammen nattbordskuffen som har manglet en skrue i 2 år, at jeg skal redigere bildene fra fotoshooten hos Høyer ferdig og at teksten skal leses korrektur på. Dagene og ikke minst ukene går så uffattelig fort? Jeg begynner visst å bli gammen, hehe. Det sa nemlig alltid bestemor til meg da jeg var liten og utålmodig; "bare vent til du blir eldre, da vil tiden gå så alt for fort". Og det stemmer.

Dette ble mye tankespinn, men til dere som ønsker mer interiør; det kommer! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate