fredag 6. februar 2015

Vippe extensions Haugesund/ Karmøy

                                             Sponset behandlig 

I dag har jeg vært i dette avslappende rommet. 


Det var fantastisk godt med en time på benken hos fineste Linda på Shape trening og velvære. Jeg fikk påfyll med vipper og en kjapp brynfix.
Førbildet;


Og etter; 

Eyelash extensions er de eksperter på hos Shape, og resultatet blir alltid superfint. Jeg har gått der fast i vel ett år nå, og fyller på ca hver 3 uke. 

Send Linda en Mail for å bestille time; 
Linda@shapetrening.com
Du kan også lese mer på www.shapetrening.com


Ha en fin fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate