fredag 14. november 2014

Nordic interior - scandinavian interior

Hei!


Nordisk og skandinavisk stil på interiøret er i farten som aldri før.


Lyst og lett med innslag av lyse tredoblet, ull, Stein og skinn.


Jeg liker stilen veldig godt, og har begynt en liten fornyelsesprossess. 


Vi skal overta kjellerleiligheten vi har leid ut selv, og det blir herlig med mer plass.
Det første blir å åpne trappen ned, og derfor er jeg på jakt etter lampe.
Det blir denne fra designbelysning.no

Jeg har siklet på denne lampen lenge og gleder meg til å få den i hus!
Jeg har inngått ett samarbeid med dem, som dere skal få høre mer om og det blir mulighet for å vinne designlampe!

Ha en fin helg! 




1 kommentar:

  1. Hurra!
    Fantastisk flotte lamper hos Designbelysning ♡
    Jeg har og lyst på den lampen - men må pusse opp soverommet først:)

    Jeg har bestilt meg kobber adventsstake jeg, gleder meg til og tenne den om 2 uker:)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate