tirsdag 18. november 2014

Julegaveinnpakking - tips -jul 2014 - borddekkingstips

Hei! 

Jeg har startet i god tid med julegavene, og det kjekkeste er å pakke den inn. 
Litt fint papir, hyssing med gull i, forgyllte nøtter og gavene blir ekstra fine. 

Hyssingen og nøttene fant jeg på mestergrønn. 

Årets juleinteriør er preget av gull, sølv, glitter, natur, kobber og marmor. Mye lekkert med andre ord! 


Denne pynten kjøpte jeg på Trendhuset på Raglamyr. 

Julepynt trenger ikke bare henge på treet, jeg bruker det mye til borddekking.

 
En julekule rundt servietter, en trediamant eller stjerne hengt rundt ett lys, noen kongler på bordet.. 

Det er ikke mye som skal til før det blir ett flott jule eller nyttårsbord. 


Ha en fin kveld! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate