mandag 5. mai 2014

Paper collective; giveaway!

                                                                                                                                 Sponset innhold.

Vi har ei "ny dame" i hus. 



Dette råkule printet er fra designer Tarik Arnautovic. Paper Collective har gjort ett samarbeid med 4 av Danmarks dyktigste plakatkunstnere som har laget en plakat hver ekslusivt til Paper Collectives 2014 kolleksjon som nå er ute nå.


Jeg har fått ett sponset og får lovt å gi vekk ett valgfritt print til en av leserne mine.

Du kan velge mellom disse 4:





Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar på hvilken plakat du vil ha :)

Trekker en vinner om en uke.

Lykke til!

34 kommentarer:

  1. Wow, så kjempe kule plakater. Kjenner at denne "damå" blinker til min vegg også...hi hi. Fine bilder og mye fristende:) Takk, så mye også for en koselig reportasje:) Kjempeflink og dyktig denne kamera mannen. Så fornøyd, men rart å se seg selv og høre seg selv....det er vel ingen komfortable med:)Ha ein fin kveld, søte deg:) Klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Stilige plakatar! Eg e med og like nr 2 best ;-)
    Klem te deg ;)

    SvarSlett
  3. Utrolig flotte. Sikter også innpå den dama ;) klem

    SvarSlett
  4. Fine alle! Ønsker meg sirkelbildrt eller damen, om jeg er den heldige😄 hilsen Sissel, sizzy79@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Ønsker meg dama! Trur den vil passe best inn. Dødskul var den! :) Mvh Marie

    SvarSlett
  6. Jeg ønsker meg bildet med sirkelen om jeg vinner :)

    SvarSlett
  7. Kjempefine <3
    SKulle jeg være den heldige, er nok dama favoritten!

    Klem fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett
  8. Utrolig flotte print! Skulle også gjerne hatt ei ny dame i hus:)

    SvarSlett
  9. Hei. Synes dama var helt rå, så skulle gjerne hatt henne :)
    Stor klem fra Maria.
    ( maria_ovre2@yahoo.no )

    SvarSlett
  10. Åh -kule! Eg likte best den fargerike :) Eller den runde nr 3... nei -nr 1 :)
    Helen S.

    SvarSlett
  11. Vinner eg ønsker eg den øverste ♥
    Charlotte

    SvarSlett
  12. Kjempefine prints!!
    Om jeg skulle være så heldig å vinne, ønsker jeg meg definitivt dama :)
    Kjempefine!
    Hilsen Ina

    SvarSlett
  13. Henger meg på -åh for en stilig dame.
    Min absolutte favoritt.
    Lurer på om jeg må klikke henne hjem..
    K.eilertsen ætt hotmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg falt for den maskuline herremannen nederst jeg :) Så krysser fingrene for at jeg vinner nr 4.

    SvarSlett
  15. Hei,bilde nummer en.Kjempefint.Ha en fin kveld,hilsen Vigdis-viva301@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Hei
    Det øverste bildet var råstilig:-)
    mortensen_marte@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Så fiine!! Ønsker meg plakat nr 1 :) Ha en nydelig kveld :)

    SvarSlett
  18. Plakat nummer 1! Nyinnflyttet i leilighet og veggene trenger litt farge :D

    SvarSlett
  19. Bilde nummer 1! Tomme vegger i ny leilighet og trenger litt farge :D

    SvarSlett
  20. HEI

    jeg velger nr 1.... så fin gave.
    mvh TOVE

    SvarSlett
  21. Kjempetøffe.. Jeg velger bilde nr. 2, "den nye damen"... Bente E

    SvarSlett
  22. stilige plakater, jeg kunne virkelig tenkt meg det første bildet :-)

    SvarSlett
  23. Synes bilde nr 1 var kjempefint : "den nye damen".

    SvarSlett
  24. Nummer 2 var fin! :)

    Suzannenorway@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Forelska meg i mannen jeg (nr 4) :) Drømmer om å få dele hus med han ;)
    Lisa

    SvarSlett
  26. Nr.1<3 måtte jo bli med eg o:))
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  27. Ønsker meg samme damen som du har på veggen! Guriland så nydelig♡ Ønsker deg en kjempefin helg :)

    SvarSlett
  28. Ønsker meg det samme som du har på veggen! Guriland så nydelig ♡ Ønsker deg en kjempefin helg :)

    SvarSlett
  29. Jeg ønsker meg plakat 2, dama😊

    SvarSlett
  30. Hvis jeg blir den heldige vinner, ønsker jeg meg bilde nr 3. :)

    SvarSlett
  31. Å så lekre. :)
    Jeg må jo prøve lykken her hos deg, jeg falt helt for bilde nr 2 .
    Så stilig å så vakkert :)
    Jeg krysser fingrene og håper jeg er heldig, jeg vet akkurat hvor det skulle fått sin plass. :)
    Holder på og pusse opp soverommet, med alt nytt av stoffer ++++
    Å da trenger jeg også noe ny kunst og plakater på veggene, å dette hadde passet perfekt inn. :)

    Ønsker deg en fantastisk flott Mai mnd videre.
    Hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Så stilig den dama var, hun haddet asset perfekt inn her hos meg:) NR2
    Mvh MonicaUE

    SvarSlett
  33. så fine det var :) ønsker meg bilde nr 2!

    mv hanne elisebet

    SvarSlett
  34. Å nei, nå er jeg sikkert for sent ute. Jeg prøver meg, for liker damebildet veeeldig godt!
    Ha en fiiin mai videre :D

    Beste hilsen Unni, unniqa@gmail.com

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate