torsdag 3. april 2014

Diamonds and happy cloud

Hei!
I går var det premiere på interiørprogrammet jeg har fått æren av å være programleder for på htv.no og det har vært veldig kjekt å få så mange gode tilbakemeldinger. Smilte fra øre til øre i hele går :)



I dag har jeg fri og har vel ca 100kg klær å brette og sortere #backtoreality


Stua vår er full av lys disse vakre vårdagene, og det må utnyttes.


Grønne planter i vinduskarmen, de eneste jeg klarer å holde liv i.


Jeg fant disse fine papp-diamantene på Søstrene Grene for noen kroner, og syns de passet godt på veggen.


Jeg klarte heller ikke gå forbi denne skjønne koppen/telysholderen, likte utsagnet.



Friske skudd på grenene i vasen = vår.

Ha en fin dag!



2 kommentarer:

  1. Det er bare så fint og koselig hos deg, Silje:) Programmet SMAK var veldig bra! :) Jeg har sikkert 200 kg klær å brette i dag og sikkert like mye å vaske....hi hi;) Travle dager og mye som blir utsatt for tiden:) Blogging blir det mindre av også.....Men, ønsker deg en fin helg, stor klem fra Ann Elin :)

    SvarSlett
  2. Hei, jeg har nettopp oppdaget bloggen din og må bare få si at den er utrolig inspirerende :)
    Hvor har du kjøpt den fantastiske kalenderen som henger på veggen din? :)
    Hilsen Lene

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate