torsdag 6. februar 2014

Inspirerende hodeskaller i Haugesund!

Hei!

Da var ildprøven over, og jeg kan puste ut littegrann. I dag har vi spillt inn første episode av "Smak" for HTV, og jeg er sikker på at den blir knallbra!


Vi var hjemme hos en fin ung dame som har ett av de kuleste og mest gjennomførte husene jeg har sett!



Noen litt uskarpe mobilbilder, men dere ser uansett hvor kult det er!

Jeg må vise dere noen smakebiter og skal selvsagt legge ut videoen når den publiseres.

Vi har kikket inn i kleskapet også, og der var det mange godbiter!



Vi skal besøke mange flotte hjem fremover, og jeg gleder meg!

Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Oi oi dette blir kjempegøy å følge med på! Så flink du er Silje!! :-)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate