lørdag 21. desember 2013

Juleglede?

Hei!


Hjelp, desember går jammen fort! Jeg føler dagene går i ett, og merker at jeg nesten blir litt julestresset!
*pust inn, pust ut*


Siden jeg jobber i helsevesenet så er det ikke noe juleferie på meg, jeg skal jobbe kveld julaften og stort sett hele romjulen og nyttår.

Så denne helgen er siste innspurt når det gjelder julegaver og forberedelser.


Søsteren min og nevøen min er på besøk, veldig koselig og i dag var vi hos ett vennepar og kjørte ponny med kjerre. Stor stas for kidsa. Julegrøt hadde de laget også, og vi har skrudd opp en ny seng til Elena.
Effektiv helg!


Nå er pizzaen i gang og rødvinen på bordet, og jeg ønsker dere en god lørdag! 


6 kommentarer:

  1. Håper du får ei rolig jul. Takk for at du holder (h)jula igang og jobber på julaften.

    SvarSlett
  2. Så nydelige og koselige bilder....julestemning så det holder:) kos deg! Mange juleklemmer fra Ann Elin

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder, ekte juleidyll med hestetur i skogen, mangler bare litt snø her.
    Jeg skal som deg jobbe i julen, kjedelig, men sånn er det nå..
    Ha en fremdeles fin siste førjulshelg!

    SvarSlett
  4. Koselige julebilder!
    PS: Dere i helsevesenet er så viktige og flotte!

    SvarSlett
  5. Mysiga foton du delar här <3

    Tittar in för att önska dig en riktigt GOD JUL Silje!!

    Kramar från //Sessan

    SvarSlett
  6. Ponny-bildet var heilt herlig! Heldige barn :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate