mandag 18. november 2013

Julegavetips til mor, en god venninne eller deg selv?


Hei!

I dag skulle jeg ha en ny PT-time med Gosia.

Les mer om dette her:

Men, jeg har vært halvslakk og forkjølet i snart 2 uker, og etter arbeidshelgen var energinivået på null. Så i dag ble det en times massasje i stedet. For en fantastisk time!


Gosia er utdannet massasjeterapeut, og det merkes. Hun kan hjelpe med både massasje og tøyeteknikker. 

Jeg var helt avslappet etter massasjen og føler meg mye bedre allerede. Krysser fingrene for at den magiske te-oppskriften jeg fikk av henne også kan hjelpe; hvitløk og ingefær kokes opp.
Tøm vannet over i en kopp og ha i chilipulver og sitronskiver.

For en times massasje koster det kun 400 kr! Så er du usikker på hva du skal kjøpe til mor, en venninne eller bare unne deg selv en fin julegave så stikk innom Gosia på "Shape trening og velvære".
Du kan kontakte henne per sms eller tlf :  41 46 61 39

På Facebook siden min kan du vinne deg ett gavekort, se her:

Siljes Blogg

1 kommentar:

  1. Heisann. Lurer på hvor du har kjøpt lampene over spisebordet ditt. Ønsker meg slike. Veldig kjekk blogg du har. Titter innom deg hver dag.
    Elisabeth

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate