fredag 15. november 2013

Av 10.000 nominasjoner til Vixen Blogawards!

er jeg blitt valgt som en av de 10 semifinalistene!?
Hvor sprøtt er ikke det?
Tusen takk til dere som nominerte meg, og tusen takk til juryen som plukket ut min blogg!


Det er mange kjente ansikter blant de 10 semifinalistene, alle verdige vinnere og fantastiske jenter, så gratulerer til alle sammen!
Ønsker du å stemme på meg så blir jeg kjempeglad og takknemlig.
Du kan gjøre det her:
Happy me!


God helg! :D
I am a semifinalist in the Norwegian BlogAwards! If you like my blog you can vote for me in this link:

7 kommentarer:

  1. Gratulera så masse :-)
    Har vært inne og stemt o eg…. på deg!!
    Ha ei flott arbeidshelg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulera!!! Så kjekt :) Heie på deg eg og :) ønske deg ei flotte helg :)
    Klem fra Renate :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer Silje!!
    Så gøy:)
    Lykke til!

    SvarSlett
  4. Hipp hurra!!! Hadde vært gøy å reise til Oslo sammen! <3 Klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate