onsdag 9. oktober 2013

Full (hår) kontroll?

Hei!
Dagene flyr avgårde, noen mer travle enn andre men endelig begynner jeg å få litt kontroll over studiene i det minste. Det begynte ganske brått, men nå føler jeg at jeg er godt i gang. *lettelse*


I morgen skal jeg til frisøren, det er en ny frisørsalong, "Hairshop", som åpner på Amanda Storsenter ( for dere som er lokale fra Haugalandet, så vet dere hvor det er) og jeg skal få komme og fjonge meg litt.
Frisør er noe jeg faktisk ikke har brukt så mye, som i interiøret så er jeg litt sånn 
"DIY" - Do It Yourself. Hehe, har farget og klippet det selv stort sett. 
Men sjansen til å prøve noe nytt slår jeg aldri fra meg, og kanskje det blir noen gode tips til dere også? 
Det er jo faktisk veldig godt å få komme i frisørstolen, slappe av og bare bli dollet med? Jeg ser iallefall stort frem til det i morgen, og resultatet skal dere få se. Det er noe med det å ta seg tid til seg selv i travle tider... litt egenpleie gjør godt!


Litt "rosablogging" her i kveld, men satser på at dere tåler det. Jeg skal synke nedi sofaen nå, og lade opp til siste jobbedag i morgen før jeg tar langhelg.

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Åh jeg er så glad i bloggen din SIlje! En av min favoritter uten tvil :-) Håper du har hatt en kjempefin kveld! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre Reidun Beate :)
      Veldig kjekt med så fine tilbakemeldinger.
      Nå er det natta, sov godt :)

      Slett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate