torsdag 24. oktober 2013

Dådyrøyne - en guide til lekre vipper!

Hei!
Jeg har nevnt det før her på bloggen at jeg bruker "eyelashextensions", og nå har jeg faktisk brukt det over 1 år. De må fylles på regelmessig, ca hver 3-4 uke.


Da Linda på "Shape trening og velvære" (som jeg har skrevet om før her: Det er verdt det!) 
fortalte at de skulle på kurs for å bli sertifiserte til å legge på vipper ble jeg superglad! 

Nå har jeg faktisk alt jeg trenger under ett og samme tak på Shape; trening, mindfullnes yoga, negler, hudpleie og nå vipper! Det er faktisk veldig deilig i en travel hverdag å slippe å kjøre overalt.


Fakta om "eyelashextensions":

"Vippene festes én etter én med lim til dine naturlige vipper - en forlengelse av det allerede eksisterende håret og faller først av når dine egne naturlige vipper faller av.

*Mange spør meg om det ikke sliter på egne vipper, jeg personlig har ikke opplevd dette. Mine vipper er like tette og sterke som før. 

Du velger selv lengde og tykkelse så mascara vil ikke være nødvendig, selv om vannbasert mascara kan benyttes. Hårene er naturlig bøyd så vippe tang er heller ikke nødvendig."

*Dette er viktig syns jeg. Du skal ikke komme ut som en "dragqueen". La den som legger vippene se hvilke lengder som du kler best.

Du kan dusje og vaske deg i ansiktet som vanlig, men så klart ikke skrubbe vippene for mye.



"Shape trening og velvære" har i november introduksjonstilbud på 990kr for fullt sett. Normal pris vil være 1399. Du finner dem her: Shape trening og velvære


Også er det noe med det da; å ligge på en deilig og varm(!) benk, i nydelige omgivelser og behagelig musikk å bare bli dullet med. Og ikke minst en motiverende prat med Linda, tusen takk! 
Du er så god!!


Mange gode produkter har de også.
Love it!

2 kommentarer:

  1. Festes med lim...hva inneholder limet?Oppi øynene,hm skeptisk..

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det kan du si. Det er jo bra å være litt skeptisk, men jeg har testet 3 forskjellige typer extensions og lim og ikke reagert på noen. Men har du fått allergiske reaksjoner før, for eks på hårfarge, så kan det være lurt å teste litt på huden først. En reaksjon vil komme relativt kjapt. Men jeg kan godt høre med Linda om de har mer info om limen de bruker?
      Takk for kommentaren din! :)

      Slett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate