søndag 8. september 2013

Teppejakt på Ølen Møbel!

Hei!
Det er liten tvil om at Ølen møbel er en favoritt, både blant bloggere og interiørelskere.
Butikken er svæææær. Hele 3 etasjer!


Fine putene fra HAY.

 Ullpuffer! <3 p="">


Det er en fryd å bare gå og kikke, knipse litt bilder av de flotte utstillingene og nyte alle de fine utstillingene.


 Denne gangen ble det en ekstra kikk på det fine utvalget av gulvtepper.



Ulltepper fra HAY.


*Ønske ønsker meg ett teppe av ull*

Ha en fin natt! 

6 kommentarer:

  1. hei,Silje. Enig med deg, der finnes det fantastisk mye fint, kjempefin teppeavdeling,hilsen en teppe elsker....Ull og naturmaterialer som sisal og hamp, bare lekkert...:O)klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Jeg håper jeg kan ta en tur der on ikke så lenge!

    Nydelig bilder.

    Vicky

    SvarSlett
  3. Åhh sikke mange fine ting. Jeg kan godt forstå hvis du gik lidt i selvsving. :D

    SvarSlett
  4. så masse fint, heldige deg som kan gå rundt i den butikken :)

    SvarSlett
  5. Hei! Vet du hvilket merke den vegghengte lampen i bilde 1 er av? Kristine

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate