fredag 24. mai 2013

Interiørshopping i Haugesund sentrum?

Ja, da går man uten tvil innom den lekreste butikken i sentrum; Bruno Interiør.
Jeg var så heldig å bli spurt om en boligstyling for en visningsleilighet, og enda heldigere da jeg fikk lov av snille Tone (som eier Bruno) å låne litt interiør og pynt hos henne. Butikken hennes er jo en drøm for oss interiørbloggere, og alle interiør-entusiaster for den del. TineK, Design House Stockholm, Kahler, Uashmama, Hagedornhagen, Bloomingville og mange flere merker.

Så skal du til Haugesund sentrum må du svinge innom butikken hennes, om så bare for inspirasjon for den ser helt utrolig lekker ut.

Ett hot tips fra Bruno: Saltlykter på badet!
Nydelige lykter som gir ett varmt og beroligende lys, og en skikkelig spa-følelse.



Deilige såper og skrubb fra Lilla Bruket, myke håndklær fra Tine K og en liten bomullsblomst.


Postkort fra Hagedornhagen.


Gule detaljer på kjøkkenet; vase fra Kahler og LØV-te.



Litt "Peace" på kjøkkenet. 


Soverommet er i rolige farger;hvitt, sort og grått.



Sort papirpose fra Usahmama.

I stuen syns jeg lysestaken fra Design House Stockholm passet perfekt. Og denne lysestaken står høyt på ønskelisten, er den ikke fin?! Tror jeg må innom Bruno interiør en tur igjen å sikre meg en.


Jielde-lampe og lyst tre i skjønn forening <3 p="">


Fluffy saueskinn i en stram skinnstol - ja takk!


Putene i sofaen er fra Tine K.


En trestubbe hører jo med når jeg får sjansen å style? *ler*

Ha en fin dag!

5 kommentarer:

  1. Flink du er:) Super kul butikk bruno altså.
    Fin helg til deg:)
    Hilsen fra Siv Mette

    SvarSlett
  2. Så flott! Du er flink! Likte alle romma jeg (men forstod det "upersonlige" først når jeg leste det var en visningsleilighet;)
    må jammen innom butikken i sommer!
    ønsker deg en fin helga:)
    klem nina

    SvarSlett
  3. Hei! Bruno er absolutt en flott butikk. Må til byen å snope noe av det lekre jeg ser her ;) lurer på om det er Hay sengeteppe du har på soveromsbilde?

    SvarSlett
  4. Så kult!!
    Du er FLINK!
    Skal jammen innom
    Bruno neste gang jeg
    er i området!! :)
    God helg!

    SvarSlett
  5. Så flink du er, Silje, det blei kjempe fint! Akkurat nok, liksom :) Den Bruno butikken har eg vore nyskjerrige på lenge, så det spørst om me ikkje må innom dit når me skal til Haugesund og bloggtreff til helga.

    Klem Eli

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate