torsdag 14. mars 2013

DIY inspirasjon

Hei!
På grunn av mye jobb, skole og andre ting så blir DIY-prosjekter nedprioritert her i huset.


Jeg liker godt å dele slike prosjekter, så jeg har surfet litt på Pinterest.com igjen for å finne inspirasjon til dere :)


En slik variant har jeg også prøvd  meg på her:


De passer fint å lage sammen med barna hele året, og favoritten er å bruke dyr fra 
leketøysmerket Schleich. 




Nydelige? Disse har jeg kjøpt på Ekstraleker, men tror de selger dem på de fleste leketøysbutikker.


Girlandere er kule å bruke til pynting, både til veggen og på festbordet.
Her er ett alternativ du kan lage selv, jeg vet Søstrene Grene har silke "ulldotter".



En av de nærmeste dagene blir det endelig klart for bordekkingstips. Jeg har vært rundt på diverse bruktbutikker her i Haugesund og Karmøy, og håper det blir til inspirasjon for konfirmasjoner og bryllup. 

Ha en flott kveld!





5 kommentarer:

  1. Må bare si nok en gang, for en fin blogg! Kom tilfeldig over den for noen uker siden, og du har inspirert meg masse !! :) Vurderer å sette i gang med blogg selv pga deg :) Har faktisk sjøl bynt å tilføye noen svarte detaljer hjemme nå, det liver opp hele leiligheten. takk for gode tips :) Hilsen Linn

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Linn!
      Tusen tusen takk for en så fin kommentar! Det varmer virkelig :)

      Og ja, start en blogg, og legg igjen adressen til den her så jeg får følge deg.

      Ha en superfin helg!
      Klem fra Silje

      Slett
    2. http://linnifront.blogspot.com/ :-) Fortsatt god helg! :) Linn

      Slett
  2. Så søte!!

    Mine DIY-prosjekt er for tida påske- og eggrelatert ;)


    Takk for idear, og ei god helg til deg! :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate