mandag 4. februar 2013

Vinneren av Giveawayen

Hei!
Phuuuu.. det var jammen mange lodd å telle!
Men nå har jeg endelig fått trukket en vinner :)

Den som får en "Make your own banner" i posten er.....

*trommevirvel*




Prøver lykken med 4 lodd.
Deler på Facebook,følger og kommenterer..
kjempe stilige de Banner-ene :) 
Hadde vært topp og hatt til en spesiell anledning :) 
Krysser fingrene og håper...
Stor hilsen fra Monica Karin 
canim_monica@hotmail.com



Gratulerer så masse Monica!

Jeg sender deg en mail snart ;)

Ha en fin kveld, nå er det avgårde på trening for min del.

1 kommentar:

  1. Hei Hei så moro :)
    Jeg venter på mailen jeg da :)
    Takker :)
    http://nysgjerrigheten.blogg.no

    Vh Monica Karin

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate