torsdag 7. februar 2013

Ukas shoppingtips

Hei!

Nå sitter jeg på plass på høyskolen og skal jobbe med gruppearbeid. Sola skinner og det er veldig kaldt ute.
Jeg fikk noen spørsmål på mail om kortene som henger på veggen på kontoret, og de er fra Therese Sennerholt. Jeg fikk dem da jeg var på Interiørmessen i Bergen. 



Du kan kjøpe dem her : Shop.


Det er enkelt og stilig med slike kort, du kan enkelt skifte rundt på dem og skape ulike uttrykk.

Derfor må jeg vise dere en annen nettside også, som jeg snart skal ha en giveaway for.

 
Bilde: www.ladyandthekids.no

Kule?

Du kan sjekke ut nettbutikken deres her: www.ladyandthekids.no
Og snart kommer giveawayen, så følg med. :)

Ha en fin dag!



1 kommentar:

  1. Stilig kontorplass du har.
    Og takk for tips.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate