tirsdag 5. februar 2013

Stadig noe nytt?

Hei!
Tirsdag,  friformiddag, men travelt opptatt med pensum og oppgaveskriving.


Det er stadig nye ting på ønskelisten, og nå har jeg kikket litt gjennom nettbutikken til "Innekjær".
Vi er jo så heldige å ha en superfin interiørbutikk rett i nærheten her på Vormedal, og nyhetene begynner å strømme på!


Jeg har jo tidligere skrevet om Bloomingville sin kolleksjon (elsk!), og nå kommer det stadig inn nytt hos fine Birte på "Innekjær". Også fra ett nytt merke; Aspegren:

(Denne puta må bli min snart, lekker!)



Bor du i nærheten så er det virkelig verdt en liten kjøretur!
Viss ikke, titt innom Innekjaer.no.

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Så fine ting:)ønsker deg ein flott dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Nydelig! Falt spesielt for brettene! For en fin måte å få inn litt farge!
    Klem klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate