tirsdag 26. februar 2013

Ipad cover i tovet ull og "Blodig Alvor"

Praktisk og fint, det liker jeg. :)

(litt skeiv den stubben gitt, hehe)


Kjøpt til 99kr på "Innekjær".


I morgen er jeg invitert på premieren til "Blodig Alvor" på Haugesund teater.
Stykket er skrevet av Yasmina Reza.

"To gutter slåss på lekeplassen og foreldrene møtes for å skvære opp med kringle og kaffe.

Dannelsen slår sprekker når de nærmer seg sakens kjerne: Hvem sladret og hvem slo?
Her skal det bare en gnist til før alt eksploderer i blodig alvor.
Hvor siviliserte er vi egentlig når vi trår hverandre for nære og kaffen byttes ut med sprit?"

Kjenner du deg ikke igjen i denne komedien er det mulig du ikke kjenner deg selv.
Med : Solveig Andsnes, Bendik Østbye Johannessen, Turid Gunnes og Terje Ranes.

Jeg gleder meg veldig til å se stykket, det eneste jeg har sett på teater før er "Karius og Baktus" med ungene, så det blir veldig kjekt å ta med en god venninne og se ett spennende stykke.

Vinner av Giveawayen med Lady and the Kids ble:

http://bonord.blogspot.no/

Gratulerer!

Ha en fin tirsdag!

6 kommentarer:

  1. Så fint det var :)
    Så flott med tovede ting, har en svigermor som er så snill og tover tøffler til oss!

    Ha en fin dag videre, klem :)

    SvarSlett
  2. Ennå ikkje kommet meg til den butikken..
    Kos deg på teater, har ikkje sett noe særlig sjøl..

    SvarSlett
  3. Stilig det der.... :)
    beskytter litt og..

    Klems Diana.

    SvarSlett
  4. Så fine stubber og de skal jo være litt skeive ;-) Ipad-coveret var kjempefint og ikke minst billig!

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Hurra! Nå ble jeg glad. Tusen takk, Mail sendt.

    Klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate