tirsdag 12. februar 2013

Forberedelser

Hei!
Det er under en uke til jeg reiser til Oslo på Vixen Blog Awards. Avstemmingen er nå stengt, så det er bare å  krysse fingrene! Hehe :)

Takk til alle som har kommet og sagt de har stemt på meg, veldig kjekt altså :)

Flybilletter og overnatting er i boks, men antrekket mangler. Hjelpes altså, på rød løper med de fineste motebloggerne i Norge.. hva i all verden har man da på seg?!


Jeg har iallefall fått med meg at årets interiørfarge er lilla, så siden jeg er interiørblogger så får det bli lilla kjole da, hihi. :)

(Kilde: veromoda.no)

Evt får jeg tylle rundt meg en gardin fra Fretex og representere bloggen med "gjenbruk-spiriten" min! 

Jeg har en giveaway gående, den finner du her:

http://silje-vaniljeis.blogspot.no/2013/02/giveaway-vinn-prints-fra-lady-and-kids.html

Ha en flott kveld!

4 kommentarer:

  1. Hurra !!
    Heier på deg :)
    Masse lykke til & kos deg , masse !!
    klem

    SvarSlett
  2. Så gøy! Lykke til og god tur.
    Ønsker deg en fortsatt fin fin kveld.
    Klem Caroline ♡

    SvarSlett
  3. Du blir nok kjempeflott på den røde løperen - med eller uten gardin fra fretex ;-) Men forstår dilemmaet da...
    Masse lykke til! Det blir nok en super kveld!

    SvarSlett
  4. Utrolig spennende!!
    Lykke til, og kos deg på den røde løperen ♥

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate