fredag 2. november 2012

Spisebord dilemma + IKEA

Hei!
Jeg kikker på spisebord for tiden, men har enda ikke funnet "det perfekte".
Egentlig vil jeg helst kjøpe brukt, men har ikke funnet noe de siste gangene jeg har vært på Fretex og ABR-senteret. I dag var jeg på en skole på kurs, og de bordene vi satt med der var kule!
Gamle, slitte men slitesterke bord. Så kanskje jeg må fri til skolene om gamle bord? ;)

Nå hopper jeg straks på bussen, og ikveld blir det en tur på IKEA. Kanskje det er noen fine spisebord der?
Dette skapet står iallefall HØYT på ønskelisten!

Også lurer jeg på å skifte ut slagbenken med en benk uten rygg. Det blir mer luft og romsligere, men samtidig er den veldig god å sitte i!

Stoler har jeg nok av, så ved lengre middagsbesøk kan jeg ta dem fram. 
Gøy å planlegge, drømme og finne bilder. :)

(kilde: pinterest)

Ha en fin helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate