fredag 19. oktober 2012

Baderomsstyling!

Hei!
I dag er det planleggingsdag i barnehagen, så jeg har to viltre unger hjemme. Heldigvis leker de kjekt sammen, så jeg kan slappe litt av i sofaen. :)

I går var det Interiøraften på Frøland Badmarked, og selvsagt glemte jeg kamera mitt!
Heldigvis var Susanne med, så hun skal sende meg bilder etterhvert.
Men jeg fikk tatt noen bilder med mobilen da, så jeg får vist dere litt likevel.:)


Dette badet er vel mest "Meg"; hvitt, natur, grått og tre.


Jeg hadde tatt med meg nattbordstubben til Elena og en pinne. Resten er fra utvalget til Frøland badmarked. 


Ønsker dere en fin fredag!

5 kommentarer:

  1. Så fint ut:) Du e flinke:)
    Helen S.

    SvarSlett
  2. Så fint! Og er det ikke typisk da, åssen man alltid glemmer kamera når det er noe ;-)
    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett
  3. kjempetøft ! dette kan du, du er flink :-)
    God helg til deg !
    klem

    SvarSlett
  4. Å ja, jeg og vil ha sånn fint hvitt/grått baderom med enkelt servantskap!! Badet mitt er ikke krise, men jeg har fugene fra helvete og skulle gjerne pusset opp hele driten :s

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate