lørdag 8. september 2012

Modige jenter!

Ja, det digger vi!
Elena har siden hun var liten vært en aktiv jente. Hun klatrer, løper, "skater" (med sparkesykkel) og elsker action. Hun er en modig og tøff jente, som ikke er redd for stor fart!

Derfor er det litt kult at hovedrollen i Disney Pixar`s nye film "Modig" er ei jente!
Ikke den typiske prinsesse-rosa-glitter- jente (selv om dette også står høyt i kurs), men en tøff og kul jente; Merida!

Denne filmen er nå på kino over hele landet, og vi skal ivertfall se den.


Elena har fått denne dukken, og nå kriger hun mot Caspian sine dinosaurer. *ler*



Caspian fikk leker fra Monsuno, men siden han er litt liten så gir vi vekk denne til en heldig vinner!


Dette er ett kult spill for barn i alderen 4-14 år, og det er den klassiske kampen mellom det onde og det gode som utspilles.
Det er også en populær tegneserie på Nickelodeon.
Alt du trenger å gjøre er å legge en kommentar på dette innlegget, så trekker jeg en vinner allerede om to dager. :)

Ha en flott dag!
Sponset innlegg.

15 kommentarer:

  1. Fin fin leke for gutten min på snart 5 år;-) God helg!
    Hilsen Stine (stine.aase@c2i.net)

    SvarSlett
  2. For ei tøff jente du har! :) Vi skal også få med oss Modig på kino, tror den er midt i blinken for storesøster her! :)

    Ha en fortsatt fin helg! :)

    SvarSlett
  3. Skjønn og tøff jente du har! Ella elsker Meridadukken sin. Ble en hit den! Gleder oss forøvrig til å se filmen:)

    Hørte du også hadde besøk i går:) Blir spennende å se det på trykk:)

    Ønsker deg ei god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Blir nok kinotur for oss også! :)
    Og tøff leke hadde nok ikke den godeste Oskariusen min takket nei til :)

    SvarSlett
  5. Prøver lykken her :) Det hadde nok falt i smak hos (snart) 7 åringen min. Hilsen Karianne (karianne.oeie@gmail.com)

    SvarSlett
  6. Prøver lykken her :) Det hadde nok falt i smak hos (snart) 7 åringen her i huset. Hilsen Karianne (karianne.oeie@gmail.com)

    SvarSlett
  7. Må jo hive meg på eg og:)Mine to eldste har sett filmen mens minstemor har ikkje sett den!
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Kjenner en tøffing som sikkert hadde likt denne;)

    SvarSlett
  9. Den hadde nok vært midt i blinken til 5 åringen her i huset :-) boka modig låg i postkassen her om dagen,sammen med lydboka. veeeeldig spennende,blir nok en kinodate på oss og :-)
    kjekt å lese bloggen din Silje,mye fint! Du er så kreativ

    -Lisa M (lisamlunde@hotmail.com)

    SvarSlett
  10. Det ville eldste min elsket. Kanskje jeg er heldig siden han har bursdag neste søndag :-)

    SvarSlett
  11. Det ville eldste min elsket. Kanskje jeg er heldig siden han har bursdag neste søndag :-)

    SvarSlett
  12. Min eldste på snart 7 ønsker seg en sånn! Så slenger inn en kommentar og håper på det beste ;)

    SvarSlett
  13. Slenger meg med siste liten jeg (hvis det ikke allerede er for sent da) ;) Dette er midt i blinken for mellomste pantonegutten på 7 år.
    klem klem

    SvarSlett
  14. Vi gleder oss til å se filmen, hadde vært gøy å overraske vår nybakte skolegutt med denne:)

    Hilsen Anja

    fruanja@gmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg har tenkt mange ganger at Elena ser så kjent ut, og bilde nr. 2 skjønte jeg endelig hvorfor. Hun er utrolig lik Stjernebarnets bestevenninne, og heter nesten det samme + på en H ;)

    Kjempe fin jente :)

    Og fin gutt med kult rom lenger oppe :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate