mandag 27. august 2012

Test av ny nettbutikk!

Hei!
Vel hjemme etter en utrolig fin tur i Sverige.
Bryllupet var fantastisk, og dere som følger meg på instagram fikk vel se litt av det. :)

Før jeg reiste så fikk jeg en forespørsel om å teste Polarn o`Pyret sin nye nettbutikk!
Jeg ser andre "mammabloggere" også har testet den, og jeg må si meg enig i det de skriver.
Det er lettvint å bestille, og pakken kom etter 2 dager!

Her i Haugesund har vi en flott Polarn o`Pyret butikk i sentrum, men det er ikke så ofte jeg handler i sentrum. Og derfor er det veldig greit å kunne bestille klær på nett! Jeg handler endel barneklær på nettet, jeg syns det er en fordel å sitte hjemme å kunne velge klær i ro og mak.
Ofte har jeg vasket og ryddet i klærne til barna, før jeg setter meg ned og klikker hjem det som trengs. I mine barns alder så vokser de fort, og i tillegg sliter de klærne i barnehagen. Så nettbutikker er gull verdt. Det er også fint syns jeg, når de har alternative betalingsmetoder.
Om jeg ikke har minibank kortet mitt i nærheten så kan jeg velge faktura. 
De har også en egen side for kjøp og salg av brukte klær! I LIKE!


Jeg handlet på salget til Polarn o`Pyret og fikk hjem en rød stripete kjole til Elena, en lysblå genser og 2 truser til Caspian. Kvaliteten er god, og fargene synes å holde godt i vask.


En nettbutikk som absolutt er verdt ett besøk. :)


Også må jeg si; wow for en deltagelse på GiveAwayen!
Jeg kommer til å bruke litt tid på å telle ser jeg :D

Ha en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate