onsdag 15. august 2012

Galleriplass! + Stockholm

Juhu! Så STAS med galleriplass hos Norske interiørblogger (NIB) denne måneden!
Tror jeg har deltatt hver måned i 1 år, hehe, og endelig ble det ett blinkskudd. :)


Tusen takk til Solveig og Ann Helen! Nå ligger finalistene ute, så skynd dere inn og stem!

Denne uken er det jobbing hver dag, og helgen før jeg tar en ferieuke.


Torsdag neste uke reiser jeg og mannen til Stockholm, og vi gleder oss enormt! 
Vi skal i bryllup, og ha en langweekend sammen. Tar gjerne i mot tips til restauranter, shopping osv :)

Og en ting til, så utrolig gøy at så mange hiver seg på GiveAwayen! Skulle ønske jeg hadde 100 sengesett å gi bort ;)

Ha en fin natt!

7 kommentarer:

  1. Gratulerer med galleriplass! Jeg likte bidraget ditt veldig godt : )) så kreativ, lunt og fint!

    Jeg har nok ingen Stockholmtips, men hygg dere MASSE! :D

    Klem.

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med galleriplass!!
    Vel fortjent ♥

    SvarSlett
  3. Gratulerer med finaleplass og flott bidrag:)
    Ja, ser du har hatt med bidrag hver måned i ett år, og endelig ble det :)
    Jeg har blogget i fire år og tror jeg har hatt med bidrag i stort sett hver eneste månedlig utfordring. Og ikke en eneste gang har jeg fått med et bidrag så langt:)
    Har stort sett vært de samme bloggerne som alltid har fått vist sine bidrag på toppen og galleriplass.
    Men uansett så har det vært morro å få vært med D:))
    Men er vel sikkert på tide å gi opp :)
    Lykke til skal stemme på deg:)
    Kos deg masse på tur.
    Klem sissel

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med galleriplass :) Blir alltid så inspirert av bloggen din!
    God tur til Stockholm :)
    Hilde :)

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder- gratulerer med galleriplass. Syntes egentlig du fortjente finaleplass. Kreativt å bruke det sengeteppe til duk ;)

    SvarSlett
  6. Hei. Lurer veldig på hvor spisebordet ditt er kjøpt.. ;)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med galleriplass - velfortjent!

    Charlott var i Stockholm i sommer og har laget en liten guide med barneklær, mammaklær og spisesteder. Legger ved link :)
    http://mammaogherman.blogg.no/1343075676_23072012.html

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate