tirsdag 17. juli 2012

Siste uke i ferien

Tiden flyr, iallefall når man har ferie. :)

Vi hadde planer om å gå en tur til Kringsjå i dag, men pga det skiftende været ble det oppryddning i kjelleren og en tur på bosset i stedet. Hehe, godt med det som er gjort!

Jeg er ennå ikke i mål med haugen av klær, det er jo så kjedelig å sitte å brette klær hele dagen. I tillegg fikk jeg en svær pakke fra Pompdelux med flotte klær så det tar sin tid å organisere. Pakke vekk for små str, hive flekkete klær osv..
Det skal jammen bli godt når alt er organisert og på plass. 

I løpet av ferien var vi i dyreparken og i Spania. 
Noen små minner får dere her:


Dyrepark hotellet "Noahs ark" kan virkelig anbefales! Flott lekerom, god mat og superbarnevennlig!


I Spania bodde vi sammen med verdens kjekkeste naboer! 


De har ett hus i Spania, med basseng og boblebad. Vi koste oss hele uken. :)


Men det er jammen godt å komme hjem også, selv om det er til regn og kaldt vær.


Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Ser ut som dere har hatt en super ferie så langt!! Og høres ut som du har de samme syslene på to do-listen som meg :) Problemet er at det mye kjekkere å blogge enn å brette klær ;) Ha en finfin onsdag! Her skal vi suge til oss solstrålene innimellom regndråpene og kose oss med den nye utesofaen som kom på plass i går :) Klemmer

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate