søndag 3. juni 2012

I fjor sommer- DIY Lampeskjerm

Hei!
Endelig ferdig med arbeidshelg og 13 timers vakt, den siste før ferie! :)
Nå er det bare 2 dager til eksamen, og jeg må få lest litt i morgen. 
Har du hatt en fin helg?

Jeg ville bare vise en liten reprise av en lampeskjerm jeg "pimpet" litt i fjor sommer.  Det kan du lese mer om HER.
Dessverre fikk jeg aldri hengt den opp, pga størrelsen på soverommet vårt så ble den for stor. 
Men kanskje den kan passe i stuen i sommer, om jeg trenger en forandring. :)


Du trenger:
En gammel lampeskjerm fra for eks Fretex
En gardinlengde i tynn, litt gjennomsiktigt stoff (mitt er fra Ahlens)
Lampeoppheng (fås rimelig på for eks Clas Ohlson)

Fremgangsmåte:
Jeg knyttet likså greit endene fast øverst i lampen, og laget en stor knute under.

(Litt uklart og tåkete bilde pga jeg måtte redigere vekk Eirik sin hånd. Hihi. Han stod og holdt den opp for meg. )

Fiks ferdig. :)


Ha en fin kveld, peace out. :P


2 kommentarer:

  1. Den er super fin! :) Takk for at du deler!

    Likte godt peace smykket, fiint!

    FIN uke til deg! KleM

    SvarSlett
  2. kjempefin :) du er så kreativ!
    Klem, Lillian

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate