tirsdag 24. januar 2012

Travel hverdag!

Hei!
Så kjekt å se at dere melder dere på Utfordringen! Veldig spennende å bla seg gjennom innleggene og de fine bildene. :) Om dere vil kan dere ta med dere knappen på siden her ----> og linke på deres blogg.
Jeg setter også stor pris på om dere linker til mitt innlegg, slik at flere finner utfordringen og kan være med. :)

(Fine krukken fra Tine K og tresleiver fra HouseDoctor)

I dag er det skole og deretter jobb på meg, og videre jobb resten av uken. Dagene går fort og det er om å gjøre å henge med.

Ha en fin dag!

10 kommentarer:

  1. Morsom utfordring, jeg er med:) Lånte bildeknappen din, så nå ligger lenken på bloggen min.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Du er så kreativ! Digger koppene dine <3

    Vi har anbefalt bloggen din hos oss slik at flere kan la seg inspirere!
    http://livingbloggen.blogspot.com/2012/01/anbefaling-siljes-blogg.html

    Klemmer fra Stine, LIVING

    SvarSlett
  3. Så fint på benken din i dag! Ha en fortsatt finfin tirsdag! Klemmer

    SvarSlett
  4. Fune tineK keramikken, og fineste koppen!! Skal bli med- må bare få tid til å stæsje litt først. Hvor lenge varer utfordringen?
    Fin kveld go god jobbuke til deg. Kelm fra Karlotte.

    SvarSlett
  5. Så fint! Digger de fine koppene dere har laget. Du er så kreativ, Silje.

    God kveld!
    klem Nina

    SvarSlett
  6. Hei! Så flott blogg du har, Silje! :) herlige lyse òg flotte bilder! Ha en fin kveld! Klemmer til deg! :-)

    SvarSlett
  7. Hei! Så kjekt å oppdage bloggen din, her kommer jeg definitivt tilbake! Tonnesvis med inspirasjon og flotte bilder! Kjempeartig utfordring med kaffestasjon som jeg hang meg på. En fin dag til deg. Klem Linn

    SvarSlett
  8. Nydelig! TineK og tresleiver er jammen meg stilig sammen!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  9. Juhuu, Silje :) Så kjekt at du også er med på bloggtreffet! Gleder meg til å treffa deg att. Liker godt utfordringa di, Silje. Eg blir med på utfodringa di i løpet av helga, håper eg, du har i alle fall inspirert meg til å rydda litt opp i kaffi kroken, så eg er i gong. Elsker den Tine K krukka, den må jo være genial til kaffi kapslane tenker eg. Og så var det så lurt med den bilde lista.

    Ha ei fortsatt fin, men travel veka!

    Klem Eli

    SvarSlett
  10. Fantastiske de koppene dere laget altså - det er absolutt til inspirasjon!!
    Tror jeg må ta meg en tur på Panduro og kjøpe det som trengs for en koppe-lagings-session!;) takk for supert tips!
    Elsker forresten brikken fra Tine K. Den passet jo perfekt som reskapsholder!!
    God onsdagsnatt fra størstepia

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate