mandag 23. januar 2012

DIY; trendy&personlige kopper du lager med barna!

Hei!
Sist uke kjøpte jeg fine, hvite kopper på Living og sort tusj til å tegne på porselen med.
Jeg har tegnet på to av dem (meg og det evinnelige Peace-tegnet!), og Elena på to.


Jeg bare ELSKER resultatet! Hva er vel mer sjarmerende enn en 4 årings tegning av mamma og pappa?
*ler*

Porselenstusjen er fra Panduor, og er veldig lett å bruke.
1) Tegn på det du vil (du kan tørke det av med en gang om du gjør feil)
2.) La koppen tørke i 24 timer
3.) Stek på 150grader i 35 min.

Ferdig!
Neste gang jeg finner billige kopper skal jeg kjøpe flere, og la både mann og barn få utfolde seg. *smiler*

Husk å henge deg på Utfordringen! Premie denne gangen er noe fra selveste Tine K Home kolleksjonen!

Ha en fin kveld!

13 kommentarer:

  1. såå søte! hodefotingar er det mange av her i huset og, og dei er jo så morsomme. takk for tips!

    eg skal på haugalandstreffet, ja. ser fram til å treffe deg :)

    -klem

    SvarSlett
  2. Så flotte kopper!
    Jeg blir så sjarmert av hodefotinger!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så utrolig KULE de ble!!
    Ergrer meg enda over utfordringen din med verdens beste premie er en jeg ikke kan være med på, hehe:) Her finnes jo hverken kaffe eller te-stasjoner:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Så utrolig fine kopper dere har laget, og for en kul idè. Så morsomt minne å ha da!! Denne stjeles herved:-)
    Og klart du må komme på besøk, det hadde jo vært superkoselig!! Nå skal jeg ta en titt på denne utfordringen din. Skimtet så vidt overskriften om kaffestasjon, og vi har jo bare droget av en kaffemaskin i huset, men litt mer interiørmessig riktig testæsj da;-)
    Slenger meg nok med etterhvert- det går litt i hundre denne uken.

    Fin uke til deg, klem fra Karlotte

    SvarSlett
  5. Kjempe fine!
    Jeg ha alt for mange kopper men nå er jeg veldig list på en med den peace symbol!

    Ha en fin kveld,
    Vicky
    ny leser

    SvarSlett
  6. Så genialt, og resultatet blei nydelig!! Eg skal hive meg på utfordringen, i løpet av veka :) Utfordring er så gøy! :D

    Håper du har hatt ein fin start på veka!
    Klem Helene

    SvarSlett
  7. Kjempe flotte koppar!

    Flott Blogg!

    Elisabeth

    SvarSlett
  8. Jeg også elsker hjemmepynta kopper!
    Kaffekoppen min på jobb er en jeg fikk av eldstedattera til jul for 3 år siden. Hun hadde laget hos bestemor (min mamma som jobber i barnehage). Så der er det masse fine tegninger på, også har hun skrevet navnet mitt og sitt. Jeg menerj eg har den fineste koppen av alle på jobb. Og ingen kommer og låner den i hvertfall!!!

    SvarSlett
  9. Så utrolig kule!
    Der snakker en fine og personlige krus :) Flinkiser!

    SvarSlett
  10. Veldig bra idé som jeg vet seksåringen vår ville elsket :) Ha en fortsatt super tirsdag! Klemmer

    SvarSlett
  11. Så stilig og koselig! Er jo herlige julegaver til besteforeldre også dette:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  12. Utrolig stilig med barnetegninger, og blogg. der ga du med en ide. Har kjøpt inn noen bambusfat som skal males, nå blir det med kopi av barnas tegning. (som nå er voksne) hvitt og svart. Skal legge resultatet ut på "Oddnys malerier" FB etter hvert.

    Hilsen Oddny

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate