fredag 30. desember 2011

Bruktfunn!

Hei!
Tusen takk for så mange flotte kommentarer på både soverommet og nyttårsbordet i innleggene under! Dere er så snille. :)

I går var jeg en kjapp tur innom Abr-senteret på Karmøy. Det er en stoooor bruktbutikk med veldig billige priser.
Jeg kjøpte 4 hvite vaser i ulik fasong og ett grått lite bord som Elena kan ha dukkehuset sitt på, til den nette sum av 65 kr.

Så bor du i nærheten er det absolutt verdt en tur!

Jeg sliter med tannverk, men fikk heldigvis en akutt tannlegetime senere i dag. *gruer meg'
Ungene er begge forkjølet, og Caspian har hatt feber de siste dagene så de er hjemme med meg.
Håper ikke det er ørebetennelse på gang.
Ha en (sykdomsfri) fin fredag!

7 kommentarer:

  1. For en nydelig blogg du har. Kjempe glad for at jeg fant den. :) Legger meg til som følger.
    Det var jammen en nett sum ja. Skikkelig kupp! Fine vaser. :)
    Lykke til på tannlegen,d går nok så bra så. Og god bedring til alle!

    Klem :)

    SvarSlett
  2. God bedring Silje!! Håper turen til tannlegen ikkje koster skjorta...
    Flotte vaser!!

    Håpe dagen din blir bedre!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Det er så moro å gå på bruktbutikker når man finner vakre skatter til en billig penge. De vasene var nydlige.
    Jeg har en bruktbutikk oppi gata mi. *LYKKE* Kan tro jeg er ofte der ;)

    God bedring til barna dine og til deg som har tannverk.

    -Nina

    SvarSlett
  4. Hei
    Håper det gikk bra hos tannlegen...auuu, ikke glad i tannlege jeg;(
    Kjekt å finne ting på bruktfunn, og vasene er jo skikkelig inn i tiden:)
    Nyttårsbordet ditt er lekkert!
    He en flott nyttårsfeiring.
    Klem

    SvarSlett
  5. Håper tannverket er over! Fine bruktfunn, bestandig kjekt å finne noe en liker i den prisklassen. Likte spesielt den puta i innlegget under jeg da, og stolen og skinnfella, nice!

    Godt Nytt År!

    Klæm

    SvarSlett
  6. Fine funn!
    ÆSJ! Hater å gå til tannlegen!! Håper det gikk fint:)
    klem

    SvarSlett
  7. Kjempe flotte funn:) Huff, det hørtes lite behagelig ut med tannverk og tannlegebesøk.. Håper du er bedre nå!

    Ønsker deg et godt nytt år:)

    Klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate