onsdag 9. november 2011

Biledveggen tar form.

Hei!
Helt på tampen av onsdagen vil jeg vise dere de flotte bildene jeg vant hos Synneve.

Jeg har brukt washi tape fra Konfettishop til å henge dem opp med.


Jeg syns de ble veldig fine mot den blå veggen vår! Det er spennende å lage bildevegg, for formen endrer seg etterhvert, og det er gøy å se hvordan den tilslutt blir.



I kveld har jeg puslet med fimoleire, og mannen har styr på med betong. Hehe, han ble helt gira da han såg flinke Manuelas betongtips, og han satte i gang. Flinke mannen min. *smiler*
Jeg skal vise dere resultatene i morgen!

Ha en god natt!

5 kommentarer:

  1. Fin bildevegg og fin farge på veggen - skyggeblå?

    SvarSlett
  2. Kjempefin vegg! :) og så kjekt med ein kreativ mann då! Gledar meg til å så resultatet :)

    SvarSlett
  3. Så fin vegg:) Kunne tenke meg å prøve slik fimoleire jeg også...er det vanskelig?

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fint det blei! Sommarfuglane passa kjempe godt til den blå veggen!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate