onsdag 27. juli 2011

Vinneren av Give awayen!

God kveld!





Dagene har gått i ett, og pga helgas hendelser så gikk giveawayen helt i glemmboka!
Men nå er vinneren trukket, og det ble...




Gratulerer til deg!
Send meg en mail med adressen din på siljehusebo@gmail.com

Og tusen takk til alle som deltok, skulle gjerne gitt en premie til hver og enkelt av dere!
Dere er så gode :D

Nå skal vi kose oss med litt pastasalat, før vi pakker i bilen. I morgen reiser vi nemlig til Husebø på hyttetur.
Svigers har pusset opp, og jeg skal på IKEA for å handle inn litt interiør til dem.
Det blir gøy!
Bilder kommer så klart etterhvert.

Vi skal ha med oss ett vennepar med to herlige gutter, så det ser vi veldig frem til!

Ha en fin kveld!


3 kommentarer:

  1. gratulerer!
    PS: Kan jeg bruke bilder fra din DIY-lyslykt hvis jeg linker til deg?
    manuela

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Har starta en ny blogg som kun inneholder DIY.
    Her er innlegg om deg:
    http://lidenskapelse.blogspot.com/
    Dette er heeelt fersk, vær gjerne med å spre hvis du vil.
    Gøy å få med fler, ser at noen allerede er med, gøy!

    SvarSlett
  3. Grattis til den heldige vinneren:)
    Janni

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate