fredag 3. juni 2011

Enkel & kjapp iskake!

Hei hei!
Nesten en uke siden sist innlegg!! *abstinenser*
Det er min gamle Dell som synger på siste verset, men ikveld fikk mannen den på igjen.
Så jeg har mye blogging å ta igjen. :)

Først vil jeg dele ett kjekt tips, nå når det går mot sommer.

Enkel & kjapp Iskake!

Du trenger 1 boks vaniljeiskrem, 1 pose peanøtter, og en pose nonstop (vi valgte den med melkesjokolade, mmm).
Så velter du iskremen over på ett kakefat, strø peanøtter på siden og sjokoladen på andre siden pluss litt over.

Voila! Iskake!



Ungene elsket det, å fargene er så fine!


Nå er det arbeidshelg for min del, så ser jeg frem til en etterlengtet fridag på mandag.
Ha en superfin kveld!

2 kommentarer:

  1. fin ide og kjempegodt!
    god helg ;)

    SvarSlett
  2. Så lurt ♥
    Og det så jo så fresht ut;U
    En god idè!
    Ha en fin jobbehelg;)

    Klem Line

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate