fredag 6. mai 2011

Pip tapet- valgets kval.

I går fikk jeg to fine tapetprøver i posten, fra http://www.maleributiken.se/


De sender ut to gratis tapetprøver på 1 m, deretter 20kr per prøve.
Jeg har tenkt å ha en tapetvegg på rommet til Elena, men da jeg stillte de opp på kjøkkenet fikk jeg veldig lyst å ha en vegg med den nydelige tapeten der.

Favoritten er den rosa, da den andre er litt for skinnende. Men jeg må bestille enda en, for rosa kjøkken blir litt for jentete for mannen. *smiler*

Ta en titt på linken, mange vakre tapeter!

Ha en fin dag!

5 kommentarer:

  1. De er knallfine de PIP tapetene ♥
    Men jeg skjønner mannen din litt, hihi... tror ikke han her ville likt rosa kjøkken heller;)

    Ha en finfin helg, gleder meg til og se det ferdige resultatet når tapeten er på plass;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Slike tapetprøver er veldig grei å bruke til å lage bilder av. Lim på lerret i forskjellige størrelser, og vips så har du flotte bilder, og har kanskje spart deg for mye tapetsering;)

    God helg=)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  3. Ja det gjør seg ofte med en tapet på en vegg! :) Blir nok kjempe fint! :) Irriterende når de kommer inn i bildet og ikke er helt fornøyd, men de må jo få ett ord med i bilde du og :)

    SvarSlett
  4. De PIP tapetene er helt fantastiske :) Tror ikke rosa hadde blitt godkjent her heller :P

    Ha en strålende helg med dine kjære :)

    SvarSlett
  5. Elsker tapetene fra pip! Har bestilt den rosa med fuglene på til tullas rom i det nye huset!!!
    Gleder meg til å få den opp:-)
    Lykke til med valget av tapet! Det er ikke lett altså...
    Klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate