lørdag 28. mai 2011

Nytt prosjekt, lille prinsesse&50.000 sidevisninger!

Heia!
Da var det lørdag og freden har senket seg.
Jeg og mannen har hatt ett bedre måltid, med fersk pasta, kjøttboller, hot tomatsaus&parmesan!
Nydelig!

I dag har vi vært i selskap til kjæresten til Elena, hihi, så hun pyntet seg som best hun kunne.
Lille prinsesse vår!

Vesken&skoene er viktige å vise frem.


Etter selskapet var mannen å handlet ett par ting for meg på Biltema, de har mye fint interiør de tenk! *smiler*

Jeg har som alltid nye prosjekter, men dette er vel ett av de få som ikke tar så lang tid.
Jeg skal lage ett DIY innlegg av det, men her får dere en smakebit:








Klarer dere å gjette hva jeg snekrer sammen?

--------

Ellers ser jeg på telleren min at jeg har passert 50.000 sidevisninger!! Wow!
Tusen takk til alle dere som følger meg, kommenterer og sender mail; dere er best!

Ha en fredelig lørdagskveld!

4 kommentarer:

  1. Fiiine prinsessen ♥ Klart hun må pynte seg for sin kjæreste;)) lekre sko, hihi;))

    Spennende og se hva prosjektet blir...

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Lenge leve Biltema :-) digger de jeg- finner alltid noe artig;-)
    Blir gøy å se resultatet!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så skjønn hun er !!!
    Kan være.... (mannen) lager noe lignende til meg..
    Da kommer kanskje resultatet ditt først..hehe.
    Klem

    SvarSlett
  4. Søt lita jente, så fin pyntet.
    Ja tapeten er nydelig - og min jente heter faktisk Liv Elena :))

    Ønsker dere en fin søndag.
    Klem Vivian

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate