torsdag 16. september 2010

Til alle bloggere!

Lyst på din egen, personlige bloggbok?
Her  kan du laste inn og få bloggen din i bokformat! Det er jo en kjempe fin måte å få tatt vare på bloggen, og sikkert gøy å ha å kikke i på gamlehjemmet.:)
--------------------------------------------------------------
I dag er planen min å vaske litt klær, brette litt klær og legge på plass litt klær. Så blir det lunsj med en venninne, middagslaging og på jobb 15.30.
Mannen har fått streng beskjed om å handle lyspærer, så vi kan få opp de nye lampene.
Gleder meg til å se hvordan det vil bli, vi trenger mer lys i stuen.
-----------------------------------------------------------------------------------
På kjøkkenet har vi en stripe med koselige bilder. 


Den hengte jeg opp til jul for å henge julekort på, og etterhvert ble våre personlige bilder hengt her.
Den er rett og slett bare lagd av en tykk hyssingtråd, som jeg har stiftet fast i veggen. Bildene er festet med små sølvklyper jeg fant på Panduro.no
Billig og dekorativt!
Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate