lørdag 11. september 2010

IKEA!!

Endelig! I dag er planen en tur på Ikea, og jeg gleder meg!!
Det er en evighet siden sist jeg var der, og jeg ser på nettsiden deres at de har fått inn mye nytt!
Inspirert av frufly sitt innlegg i dag, så tenker jeg litt på forandring på Elena sitt rom. Hun er jo større nå og bruker rommet sitt mer, så det er på tide å flytte lekene fra stuen til rommet hennes.
Her er litt av det jeg kunne tenke meg på Ikea:

Så søte. Tror Elena vil like dem.
Ellers får vi se hva vi ender opp med.
Ha en nydelig dag!

5 kommentarer:

  1. Kjempesøtt med den tøyfrukten. Jeg har lys lila på veggene hos Ingrid, og fairies på veggene, så jeg tror jeg beholder Ingrid sitt rom en stund til slik det er hehe.. Hun får nok nytt rom når vi blir ferdig med loftet. DA gleder jeg meg til å forandre litt ja :-)Gleder meg til å se forandringen du gjør på rommet til snuppa di. :-)
    Syns forøvrig du har gjort det knallkoselig allerede jeg da :-)

    SvarSlett
  2. Håper Ikeaturen ble vellykket!

    Ha en fin kveld. :)
    Klemmer A

    SvarSlett
  3. Ingunn: men så klart var de utsolgt for den frukten! Typisk.. men men.
    Har ikke fått startet på Elena sitt rom enda, men imorgen er det mange prosjekter på gang:D
    Lyslilla er nydelig da, og Ingrid sitt rom er jo kjempe koselig!
    Det er det viktigste, at ungene koser seg der.

    Villa:
    Jo takk, vi fikk nå brukt noen lapper der.. hehe.

    SvarSlett
  4. Kanskje de får igjen, ellers så skal jeg hyle ut om de får de på den nye ikea her i kristiansand.

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate