fredag 23. juli 2010

Bryllup

I morgen skal vi i bryllup og feire kjærligheten. Det er en venninne av meg som gifter seg, og jeg gleder meg til å se hvor nydelig hun er i brudekjolen sin!





















(bilde fra Flickr)

Jeg har to kjoler å velge i, og har ikke bestemt meg enda.
Den ene er litt for stor dog, så valget burde være enkelt.
Denne har jeg kjøpt på Vila, den andre fikk jeg spesialsydd fra Kina! Men jeg var nok litt dårlig med målene, for den er alt for stor rundt brystet. Går greit med stropper, men den er nok penere om den sitter rett.










Øredobbene er også kjøpt inn, runde og store med strass.
Eneste problemer er sko..har vært innom bianco og div andre, men finnner ingen jeg liker.
Så om noen har forslag så kom med dem!
Kanskje jeg tar med meg Elena en tur på dinsko senere... må jo være noe!
Ha en fin ettermiddag!

2 kommentarer:

  1. Ang sko så trodde jeg du hadde nok av å velge mellom i skapet ditt, har ikke du skodilla hehe..? har du et par sølvsko? jeg har noen sølv med strass på som jeg har til alle kjoler som jeg skal bruke strass til.

    SvarSlett
  2. Hehe, joda har noen å velge i, men ingen i sølv eller grå! Så det ble faktisk til at jeg kjøpte ett par på dinsko, grå m strass;)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate