onsdag 5. mai 2010

Herlige sol!

 Det er virkelig vår!! Løvetann dukker opp rundt om kring, sola skinner og tempraturen stiger.
Herlig!

Vi sliter fremdeles med internett, kjedelig, for blogg lysten er på topp!!

For tiden er jeg i Herbalife modus. En venninne av meg driver med det, og jeg var så vidt innom produktene deres før jeg ble gravid med Caspian. Nå er det på ann igjen med shake og jeg kjenner allerede at energien er mye bedre! Det er så herlig, etter mange tunge måneder med lite søvn, sukkeravhengighet og lite aktivitet, så er jeg endelig på vei opp (eller helst, ned i vekt ; ) ).

Barna har det bra, Elena har raserianfall og stålvilje for tiden men det hører jo med i denne alderen.
Caspian sover, spiser og er en stor solstråle!!
Jeg er så heldig som har så fine og gode barn. ♥

Vi er endelig ferdig med leiligheten i kjelleren, så leieboeren er flyttet inn og det blir endelig litt inntekter i stedet for bare utgifter. Det gjør også bra ting med humøret ;)

Neste prosjekt er å få farge inn i huset vårt. Vi har malte gipsvegger og tak, og selv om jeg er en stor fan av hvitt så savner jeg farge! Det jeg kunne tenke meg er en fin sølv, eller gjerne lyslys blå tapet for å ramme inn spisestuen. På Elena sitt rom kunne jeg tenkt meg en dus lilla fondvegg, på Caspian sitt en lysgrønn.
På vårt soverom har jeg lyst på en vegg i fargen aubergine. En veldig mørk farge, men utrolig vakker.
Det blir i så fall bare på en vegg.

Mangler litt intriør inspo, er litt lei av det shabby og chice nå.. liker fremdeles landstilen, men skulle gjerne mikset det med noe litt sprekere.
Så tar i mot forslag med takk!!

Tilslutt et bilde av Elena, som skulle "smile pent til mamma".
Hehe.

2 kommentarer:

  1. Ååå,så fin Elena er!Hihi..

    Kjenner til denne stålviljen,her har Tobias begynt med sin trass-periode.
    Er litt artig å se at de faktisk har egne meninger da! :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Egne meninger ja, ganske sterke meninger også! "Nå e det nok Mamma!!" får eg høra når eg ska kle på hu.

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Translate