fredag 26. mars 2010

Sansen for det søte...

Ja, det har jeg. Men jeg snakker ikke bare sjokolade!
Jeg snakker lyse rosa, blonder, dill og dall..
Disse bildene (fra Google) er bare yndige:

Nå er jeg ikke så sikker på at mannen i huset hadde vært så glad i en rosa stil i huset, så det får bli med bildene.

I dag var det påskefrokost i barnehagen, men jeg glemte det! Kom på det da mannen hadde kjørt, men da hadde jeg akkurat lagt prinsen ut i vogna for en hvil. Fikk litt dårlig samvittighet, men Elena koser seg nok med pappan sin i barnehagen..
Vi får kose oss når hun kommer hjem i ettermiddag.
Her er meg og Elena da hun akkurat hadde begynt i barnehagen, 1 år gammel.

Ha en fin morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate